dinsdag 10 april 2018

Outschool

Fiene heeft afgelopen maanden veel Engels bijgeleerd. Ze kan het nu goed genoeg om Engelstalige youtube filmpjes te kunnen volgen. Dus vroeg ik haar of ze een keer een online klasje wilde volgen. In de VS zijn zoveel thuisonderwijzers dat er van alles voor wordt georganiseerd. Onder andere online lessen. Ik liet Fiene een paar verschillende dingen zijn en ze koos voor de handletter les voor beginners van Outschool. Dat is een live klasje van een half uur. Over een onderwerp waar ze al aardig wat van weet, dus goed om in te komen in het principe van een online klasje.

De les begon om 20:00 en we moesten inloggen voor het videogroepsgesprek via Zoom. Dat had ik al vaker gebruikt, dus ik had Fiene vanmiddag al even laten zien hoe ze wat basic dingen kon doen zoals haar geluid aan- en uitzetten. Het inloggen in het gesprek ging heel makkelijk, want er was een link op de website en als je daar naartoe klikte, dan kwam je gelijk in het gesprek. De juf was 2 minuten te laat, dus ik heb wel 2 minuten zitten kijken of ik het wel goed deed 🙃

Daarna begon de les, het was maar een half uurtje, dus het ging allemaal vrij rap. Fiene kon het goed volgen allemaal en vond het leuk om te doen 😀👍

Ze heeft daarna haar handletter boek erbij gepakt en zit nu nog steeds enthousiast te handletteren.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten