maandag 22 februari 2016

Aangemeld voor 'World Religions Through Their Scriptures'

Op Facebook kwam een link voorbij van een Harvard MOOC over 'world religions'. De kinderen - met name Berend - zijn al 1-2 jaar erg geïnteresseerd in religies.
Ik las ze al vele boeken voor zoals 'Over engelen, goden en helden', het Oude Testament en nu ben ik ze hindoestaanse verhalen aan het voorlezen. We keken onder andere naar de schooltv serie 'Heilige huisjes' en naar de documentaireserie 'Belief' op TLC.
En nu wil Berend graag deze MOOC gaan doen. Zijn Engels is goed genoeg om een miljoenmiljardduizendveel youtube filmpjes over minecraft en pokemon te kijken, ik ben benieuwd of hij dit niveau ook kan volgen. Ik ga de collegeserie samen met hem doen, zodat ik hem kan helpen waar nodig. Ik ben erg benieuwd hoe ver we gaan komen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten